DutchEnglishFrenchGerman

Onderzoek: aantal Talingen

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Jean Gorter 3 jaren, 4 maanden geleden.

1 berichten aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

Jean Gorter
    Sleutelbeheerder

Ik loop al geruime tijd rond met de vraag: “Hoeveel Talingen varen er nu eigenlijk rond”?
    Het Taling genootschap kent 76 Talingen van haar leden. Maar er zijn natuurlijk veel meer Talingen.

Mijn vraag aan u, als lid van het Genootschap:
    Kent u in uw omgeving, vrienden cq kennissenkring, vereniging of via ander wegen, Taling bezitters die nog niet bij ons bekend zijn. Meld dit dan aan mij!

Voor de goede orde: Dit is absoluut geen berichtje om nieuwe leden te werven (al zou dit het ledenaantal best weleens kunnen doen toenemen), maar het gaat mij er alleen om te onderzoeken hoeveel Talingen er rondvaren, liggen in diverse havens, e.v.t. bij een makelaar in de verkoop en inmiddels ook door mensen in de ons omringende landen zijn aangekocht.

Bij onze aan de vereniging, zijn buiten onze eigen Taling (Aqua Love), nog twee ander Talingen, die geen lid zijn. Dus hier heb ik al een begin …….

Ik vraag u mij alleen de naam van de Taling, het type  en de ligplaats(thuishaven) te melden (via onderstaand formulier of mail mij: gorte256@gmail.com). Dit ter voorkoming van dubbele meldingen door meerder leden.

Wanneer dit onderzoek is afgerond zal ik de uitkomst hiervan publiceren op de website.
    Bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking.
    Jean Gorter

1 berichten aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.